7 mei - Reisverslag uit Garrel, Duitsland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu 7 mei - Reisverslag uit Garrel, Duitsland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu

7 mei

Door: Leon en IDE

Blijf op de hoogte en volg leon en ide

07 Mei 2014 | Duitsland, Garrel

7 mei
Vannacht heeft het flink geregend, tent kletsnat, wij gewoon lekker droog. Lekker geslapen. Vanmorgen was het droog, dus we konden fatsoenlijk inpakken . We zijn gereden van haselunne, loningen, lastrup, molbergen naar camping einhaus bij garrel. Mooie landelijke binnenwegen. De uitgezette gps route werkt perfect, anders was dit wel moeilijk te vinden. We zijn verder tussen de buien door gereden. Steeds konden we even op tijd schuilen. De camping is goed, 8 euro all inclusive per nacht. Leon zag aan de riem van de campingwaard dat hij ook motorrijder was en vanaf dat moment was alles mogelijk. 2 koude biertjes gehad en de sleutel van de huiskamer, gas aangesloten zodat we niet buiten in de regen hoeven te koken, stoelen voor in de tuin en de caravan aangeboden gekregen, dat alles voor 8 euro .
Tip top dus.

• 08 Mei 2014 - 11:41

Maud:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en zo jullie reis te volgen. Hier in Nijmegen ook alles prima, laatste dagen ook veel regen en wind.

• 08 Mei 2014 - 15:11

Dorothé:

Wij (collega's van Ide) maakten ons wat zorgen i.v.m. het weer dus ...... even snel kijken of er al een nieuw berichtje op deze site staat en ja hoor bingo .........
    Komt dus helemaal goed met jullie, lekker fietsen tussen de buien door. En als er zo'n speciaal 'span' arriveert op een camping, dan begrijp ik dat alle deuren open gaan! Hou vol én geniet!

• 08 Mei 2014 - 17:25

Gerrie En Mary:

Leuk om te zien wat jullie allemaal beleven,
    maar ik mis wel mijn vriendjes (de hondjes)
    Veel plezier nog!

• 09 Mei 2014 - 18:49

Andrea Schuster:

I hope you are well and you will arrive, as announced, on Saturday 10 in Sittensen.
    Nice room, shower and meal are waiting for you.
    Looking Forward to seeing you,
    Andrea

• 11 Mei 2014 - 19:14

Rob En Miep:

HALLO leon en Ide,
    Via Tineke , van jullie ondernemende grote reis gehoord.
    Wat mooi voor jullie om ons land Zweden, op deze manier te beleven samen,
    zelfs met de twee honden. Zo te zien alles goed voor elkaar.
    alvast een hele goede reis gewenst, Wij reizen met jullie mee.
    Puss & Kram
    ROB EN MIEP