8 en 9 mei - Reisverslag uit Lilienthal, Duitsland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu 8 en 9 mei - Reisverslag uit Lilienthal, Duitsland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu

8 en 9 mei

Door: Leon en IDE

Blijf op de hoogte en volg leon en ide

09 Mei 2014 | Duitsland, Lilienthal

8 mei
Camping Einhaus, garrel, hunthosen, kirchhattan, camping falkenberg bij ganderkesee.
Behoorlijk wat buien gehad, maar ook wind mee, dus het gin lekker vlot. Op de camping aangekomen, regende het nog flink. Wij konden echter onder een giga groot afdak staan, waardoor onze spullen lekker konden drogen. Dat was handig, want vanmorgen hadden we ook alles kletsnat moeten inpakken . Tijdens het opzetten van de tent, wat we even deden op het grasveld, raakten we even in gesprek en vergaten de tent. Even later was hij verdwenen. Weggewaaid door de harde wind. Flink geschrokken, maar 100 meter verderop hebben we hem weer gevonden. Gelukkig zonder schade. De hondjes hebben het goed gedaan vandaag, lekker 2x vrij meegelopen en we hebben ze ook even goed geborsteld.
9 mei
Vannacht veel regen, maar daar hadden we geen last van onder het afdak. Alles lekker ingepakt en via delmenhorst, Bremen naar lliliental gereden. Dwars door Bremen heen, wat een drukte opeens, maar het ging perfect met hulp van mr. Garmin. In Bremen nog een lekker latte gedronken met een quiche erbij.
Op weg naar lilienthal kregen we nog een onweerstorm over ons heen met hagel en windstoten waardoor we kletsnat op onze bestemming aankwamen. Maar we zitten nu weer lekker droog en warm in bed and breakfast grunes haus.

• 10 Mei 2014 - 11:41

Wil :

Jammer dat jullie zoveel regen hebben bewonder jullie en wat leuk om de reis zo te kunnen volgen. Wij gaan morgen op vakantie naar Frankrijk kijken hoe het weer daar is ,maar wij doen het ook trekkend . Succes verder blijf jullie volgen .
    Groetjes Wil en Loek

• 10 Mei 2014 - 11:59

Margo De Raat:

Wat een regen hebben jullie over je heen gekregen. De overkapping ziet er mooi uit. Wat een uitkomst om alles te laten drogen. Volgende week wordt het gelukkig beter weer. Door de regen blijft de natuur wel mooi groen. Tja soms moet je ook de voordelen ergens van inzien.

• 11 Mei 2014 - 16:31

Mario En Nicole:

Respect voor wat jullie aan het doen zijn hoor. Wel erg jammer dat het weer niet meewerkt. Maar...wat nu gevallen is, daar heb je geen last meer van (dooddoener he? Sorry). Wel lijkt het me een geweldig mooie !route: natuur en dorpen/steden. Erg prettig dat jullie even de ruimte hadden om spullen te drogen. Succes verders met jullie trip

• 11 Mei 2014 - 18:16

S Van Den Heuvel:

Hallo Leon en Ide,

ik hoorde zojuist van jullie grote onderneming. Hartstikke leuk/mooi joh! Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven. Vooreerst heel veel plezier, voorspoed en veilige kilometers.

Groetjes Sven van den Heuvel