5 en 6 mei - Reisverslag uit Haselünne, Duitsland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu 5 en 6 mei - Reisverslag uit Haselünne, Duitsland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu

5 en 6 mei

Door: Leon en IDE

Blijf op de hoogte en volg leon en ide

06 Mei 2014 | Duitsland, Haselünne

5 mei
Via Hengelo, Oldenzaal en denekamp naar lingen in Duitsland gereden. 56 km. Lekker weertje gehad. Onderweg heeft Sam nog bijna een kippetje gevangen . Hij had de veren in de bek, maar gelukkig kwam de kip met de schrik vrij en wij moesten dus toch zelf koken. Bij de camping was een meer met een waterval en daar hebben we een wilde bever gezien. Dat was heel leuk.
In de avond wilde Duitsers, er gebeurde van alles bij de buren. Politie, ziekenwagen, veel geschreeuw, maar uiteindelijk toch lekker geslapen.
6 mei
Regen voorspelling is niet uitgekomen, we hadden een lekker weertje. Verder zijn we lui geweest en hebben vandaag maar 32 km gefietst. Via bawinkel naar haselunne, waar we eerst weer lekker een terrasje gepikt hebben. Er was een bierbrouwerij, maar helaas voor leon hebben we die niet bezocht .
Op de camping is bijna geen hond te bekennen, maar nu dus wel.
Sam probeert nu konijnen te vangen , maar ook dat lukt niet.
Vanmiddag lekker de was gedaan, dus we zijn weer spic en span.

Groetjes