De 1 na laatste dag van de reis naar de noordkaap - Reisverslag uit Skarsvåg, Noorwegen van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu De 1 na laatste dag van de reis naar de noordkaap - Reisverslag uit Skarsvåg, Noorwegen van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu

De 1 na laatste dag van de reis naar de noordkaap

Blijf op de hoogte en volg leon en ide

22 Juli 2014 | Noorwegen, Skarsvåg

22 juli
Allereerst: de foto's van het vorige verslag hebben we net nog bijgevoegd, omdat we gisteren geen goede verbinding hadden en nu wel.
Het begint spannend te worden. Vandaag hebben we de 1 na laatste etappe gefietst van Honningsvag naar Skarsvag. Niet ver, maar wel een behoorlijke steile berg van 10 procent over, 5 km lang. Gelukkig hebben de honden als ware atleten meegelopen.
ze doen het zo goed. Voor ons is op het moment het fietsen niet het moeilijkste, maar het besef dat de rit bijna ten einde komt.
Het liefste willen nog terugfietsen en dan net voor de herfst terug zijn. Dus Han en Martin: vinden jullie niet dat we nog wat prestatie verlof verdienen? Een maandje of 3? Zonder gekheid, het is heel mooi dat wij de mogelijkheid hebben gehad om deze hele bijzondere reis te maken.
Morgen de laatste etappe. We verwachten tussen 1 en 3 uur in de middag op de noordkaap te zijn. Er is daar een webcam. Het adres is
nordkapp.livecam360.com/cam3/flash/main.php
Je kunt ons daarop waarschijnlijk zien. De webcam maakt ieder kwartier een 365 graden beeld. Je kunt het beeld met de pijltjes toetsen per kwartier vooruit en achteruit spoelen.