De laatste voorbereidingen zijn in volle gang - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen zijn in volle gang - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen zijn in volle gang

Blijf op de hoogte en volg leon en ide

21 April 2014 | Nederland, Nijmegen

We zijn bijna klaar met alle voorbereidingen. Fietsen klaar, uitrusting uitgezocht, oppas voor het huis geregeld, route gepland, etc...
Over 2 weken vertrekken we.

• 21 April 2014 - 23:03

Susanne:

Jippie het is gelukt!

Goede reis en kom weer heelhuids terug.

• 22 April 2014 - 11:36

Ellen Rutten - Van Abel:

Hallo Leon, Ide, en de kerels,

Wij wensen jullie samen heel veel succes een hele goede reis en een hele goede thuiskomst weer!!
    Geniet ervan samen.
    Lieve groeten Ellen

• 22 April 2014 - 19:30

Susan:

De eerste 3 foto's zijn al leuk. Heel benieuwd naar het vervolg! Succes, veel plezier, let goed op elkaar en we blijven jullie volgen.
    Gr. Emiel en Susan.

• 22 April 2014 - 21:54

Liesbeth:

Ziet er sportief uit. Lijkt me niet te doen, zo veel fietsen, honden in kar en ook nog je blog bij houden! Petje af, veel succes!

• 24 April 2014 - 13:15

Marijke:

Lieve Ide en Leon,
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!
    Leuk dat ik mag meegenieten van jullie spannende reis!
    Ik ben erg benieuwd....
    :-)
    Liefs, Marijke

• 25 April 2014 - 12:11

Mieke Van Der Helm:

Wat een geweldig, indrukwekkend, strak plan. Wij wensen jullie een zeer voorspoedige reis en een behouden thuiskomst. Groet, Wil en Mieke

• 26 April 2014 - 23:12

Freek Bakker:

Hoi Leon en Ide,

Geweldig idee en super dat jullie het ook echt gaan uitvoeren. Ben ontzettend benieuwd naar foto's en verhalen van onderweg. Veel succes en vooral plezier gewenst.

• 29 April 2014 - 21:40

Ilona:

Heel veel plezier en geniet maar lekker van deze ongetwijfeld mooie reis!

• 30 April 2014 - 17:19

Je Allerslechtste Collega:

Nou ik heb je nog een laatste keer aan de telefoon kunnen uitkafferen, nu moet ik de komende 3 maanden een ander slachtoffer zoeken.
    Ik wens jullie een onwijs fijne reis toe, ben heel benieuwd naar jullie verslagen!

Groet Joram

• 01 Mei 2014 - 10:27

Dorothé:

Ide en Leon,
    Wat een fantastisch plan; Een behouden 'fiets-vaart' toegewenst!
    En wat super dat we jullie kunnen volgen!
    Dorothé

• 01 Mei 2014 - 11:55

Ryanne:

Nog even tijd voor de laatste loodjes....zo veel voorbereiding en dan is het eindelijk zo ver. Een fantastisch mooie, avontuurlijke, en inspirerende reis toegewenst. Leuk dat we jullie hier kunnen volgen! Groeten Ryanne en mannen

• 02 Mei 2014 - 13:54

Dorothé:

Zojuist afscheid genomen van Ide. Wat een heerlijk vooruitzicht! Go Ide Go!!!!!

• 02 Mei 2014 - 13:59

Maarten Heldens:

Succes Ide en Leon, wat een uitdaging!!
    Genier er van!
    Gr., Maarten Heldens

• 02 Mei 2014 - 14:26

Tom :

Hoi hoi,

Leuk we gaan jullie volgens, ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's!

groetjes,

Tom Petra en fam

• 02 Mei 2014 - 20:49

Ton Mallens:

Beste Ide en Leon,

Een geweldige tocht toegewenst. Knap hoor!
    Hopelijk verloopt de reis als gepland. geniet van de mooie momenten.
    Groetjes Ton