10 en 11 mei - Reisverslag uit Sottorf, Duitsland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu 10 en 11 mei - Reisverslag uit Sottorf, Duitsland van leon en ide van iersel koets - WaarBenJij.nu

10 en 11 mei

Door: Leon en IDE

Blijf op de hoogte en volg leon en ide

11 Mei 2014 | Duitsland, Sottorf

10 mei
Eerst begonnen met een luxe ontbijt bij b&b grunes haus. Lekker. Daarna zijn we uitgebreid uitgezwaaid. Wij kregen als kanootje een leuk Nederlands vlaggetje , dat we met trots laten wapperen tot aan de kaap. Zorro, de australian sheppard heeft ook meegewaaid toen we vertrokken. In de ochtend een waterig zonnetje gehad. We zijn gereden via nartum, elsdorf naar sittensen. In de middag het laatste uur regen gehad , maar dat maakte niet uit, want ons wachtte een warm onthaal bij Andrea, Harald, Alexander en Katherina. Thank you very much for your hospitaliteit, kindness and everything else. We had a great dinner and very Nice evening.
11 Mei
Wederom een lekker ontbijtje. Vanmorgen regende het nog flink en daarom in de regenkleding vertrokken. Maar al na een half uurtje klaarde het op en konden we met een fijne rugwind flink verder scheuren door de bossen en de akkers. We hebben kraanvogels gezien. In de middag hebben we nog een latte en appeltaart op. Dat was maar goed ook, want daarna wachtte ons de eertste klimpartij. We zijn gereden van sittensen, heidenau, naar sottorf, waar we ons lekker in een hotelletje gevestigd hebben. Morgen hopen we op beter weer zodat we weer kunnen kamperen.

• 12 Mei 2014 - 10:09

Dorothé:

Fijn dat alles goed gaat. Wij hebben vanmorgen leuke foto's via Andrea ontvangen met daarbij het bericht dat jullie OK zijn, ...... maar dat was vóór de eerste klim. Hoe gaat het met de honden?
    Geniet en hou vol!
    Groeten,
    Dorothé
    ps: wij hebben dit weekend definitief afscheid moeten nemen van ons hondje, 19 jaar (!) bij ons geweest.

• 12 Mei 2014 - 12:35

Rob En Miep:

North Cape 3119 km
    71 10 21 NB
    De tunnels zijn niet verlicht. (1978)
    Met dit weer geen last van de muggen

• 12 Mei 2014 - 15:12

Carlijn Pieper:

Ik denk: ik kijk eens of Leon al een berichtje heeft kunnen schrijven...staan er al 5 op! Super mooi om te lezen hoe jullie door weer en wind heen fietsen. Ik wens jullie veel wind mee en nog meer lekkere gerechten toe! En natuurlijk het grote genieten, doe dat laatste vooral bewust! Ik ga jullie proberen te volgen vanuit Peru! Veel liefs

• 12 Mei 2014 - 23:08

Marleen:

Wat leuk om te lezen dat jullie aan het genieten zijn van jullie fietsvakantie en wat goed dat jullie de wind en regen trotseren! Ik hoop voor jullie op beter weer en veel succes met het vervolg van jullie tocht!